v. 14

Hela den här veckan har varit sååå bra.
skolan började  i måndags igen och det var till en början segt som tusan, men blev sen bättre och bättre. De två sista dagarna var toppen. våren kom och det blev ett perfekt slut på veckan. vi peppade hela fredagen och sedan på kvällen blev det en traditionell klassfest med min älskade klass OP2SB hemma hos Pao. det var riktigt kul som alltid trots att vi inte var så många som vanligt.
lördagen blev sen en heldag med fotboll med sammanlagt 4 timmars träning och mat och trevligheter på hagen.
för min del blev det dock ett litet tråkigt slut på den härliga dagen för jag fick feber och mådde inte alls bra. men en ipren hemma hos cornelia och en god natts sömn gjorde susen. dock inte så mycket susen att jag kunde vara med på matchen men tillräckligt mycket för att jag skulle kunna stå på kanten och vara en grym linjeman. haha

och nu är det påsklov. vad ska jag hitta på?
det vet jag inte än. men till en början ska jag försöka bli frisk. sen ska jag försöka hitta på nånting så att lovet blir roligt.
vi får helt enkelt se vad som blir av.


/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

tack för alla dessa trevliga dagar bruden! =D <3

2009-04-07 @ 19:38:58
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0