fredag

Den här dagen har varit både grymt bra och pest.

Skolan var väldigt slapp och vi gjorde nästan ingenting. på MSKn googlade jag och Bollen snygga tattueringar och på SOMSen pratade Bollen, Anna, Pao, Tom och jag om klantiga saker vi gjort, och jag kan bara konstatera att vi gjort sjukt mycket lustiga saker, och inte bara när vi har små utan även nu när vi är 17-18 år. (inga detaljer nämda).
som ni hör så var inte dagen allt för utmattande om du frågar mig. sjukt värt iaf att få prata med lite olika folk under hela dagen :)
Fick även sluta skolan 1½ timme förtidigt vilket resulterade i en promenad med Carro till resecentrum med varsin glass i handen.
Men tro inte att jag fick åka hem sen, nej, utan klockan 17 hade ju jag beställt en klipptid i stan. så jag släpade min tunga väska till bussen som tog mig till ikano och sedan släpade jag på den tunga väskan i 1½ timme för att fördriva tiden. INTE kul. 
när jag sen ställde mig i ett provrum var min axel helt röd och öm! så ont gjorde det. men fick iaf med mig några småköp som jag är nöjd med :)
när klockan sen efter en lååång tid slagit 17 var det dags att sätta sig i frisörstolen och ta bort det slitna håret som jag fått dragits med jättelänge. men nu är det borta! och jag tror att jag är ganska så nöjd, kan inte vara hundra procent säker än för jag har inte klämmt och kännt tillräckligt. men jag tror det blir bra.
Direkt efter frisörbesöket var det fotbollsmatch som gällde i mjölby med div 1 laget. riktigt jävla kul faktiskt. har inte spelat fotbollsmatch på jättelänge och jag kände hur mycket jag saknat det! jag blev även sjukt fövånad över att jag faktiskt klarade av att ta mig igenom hela matchen utan andnöd och total uttmattning. så jag är nöjd :D resultatet blev
dock 0 - 0 så det var ju inte jättekul. men man kan ju inte få allt. right?

nu ska jag hoppa i duschen för det har jag inte gjort än. äckligt! 


/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0