fredag

jättelänge sen jag skrev nu . ooojdå (a)

dagen har varit lååång.  den började med samhällskunskap och där var det nyhetsrapportering som stod på schemat. så jag stod framför hela klassen och berättade om USAs nyheter denna vecka. usch usch usch vad jag inte gillar det. alla är knäpptysta och minsta fel och alla ser det. blää . jag stakade mig flera gånger och min nervositet måste varit hur genomskinlig som hellst xD men vad gör man? det är ju bara att stå ut ;) det gick ändå rätt så bra :) 
annars har dagen rullat på med lektioner hit och dit och jag slutade äntligen när klockan slog 16.00
maria och jag sprang så ner till resecentrum för att hinna med bussen. och fy jesus vad varm jag var när jag väl kom på bussen. haha  men hann, det gjorde jag :D

ikväll är pappa på kurs och kommer inte förrens imorron, jocke är ute med kompisar och mamma har en väninna här. så kvällen är väldigt lugn :) och sånt gillar vi. för jag är dödstrött efter en vecka i skolan . 

ska nog se på film nu. Rocken och Maria har ju sagt att "vid din sida" ska va bra så jag får vel ge den en chans :) 

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

vad tyckte du om "vid din sida" då? GRÅTVARNING PÅ HÖG NIVÅ. =D förövrigt tycker jag att du var dukrig på o redovisa + att du va duktig på att spela fotboll idag :) PUSS på ögat.

2008-09-20 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0