Fotboll??

igår var det sista fotbollsmatchen för säsongen och det gick vel sådär.
vi fölorade (igen) med 5-3 men vi spelade faktiskt bra och vi hade kunnat slå dem. men dom fick några turmål och vi blev trötta mot slutet. så det var inte så mkt att göra åt saken. men vi är nöjda ändå :D

satt i bilen på väg hem från matchen och då slog tanken mig. tänk om det är sista gången man åker hem från en match med BK Ljungsbrotröjan på sig? vad kommer att hända med damlaget? Får vi ihop folk? kommer jag att spela kvar? om jag inte gör det slutar jag med fotbollen då?  eller byter jag lag?

dom frågora kom upp i huvvet och det kändes faktiskt lite läskigt. jag har spelat fotboll så länge som jag kan minnas. oså ska jag helt plötsligt sluta?
jag vill spela fotboll, men samtidigt inte.
jag vet inte vad jag vill och det är frustrerande.


kvällen skulle egentligen bli en avslutning med laget + div 1-laget. men det var inte så många som kunde komma och div 1-laget hade inte fått ordentlig info om kvällen så det blev inställt. 
kvällen tillbringades istället i malmslätt hemma hos Sofie med några i laget :) Sofie, Ylva, Sofia, Nettan, Sussie och jag. vi käkade lite mat, kollade på fotboll, körde singstar och bara umgicks. det var kul att träffa dom utanför fotbollsplanen och prata om saker som inte bara har med fotboll att göra :) trots ålderskillnaden så har vi kul :)  
vi stannade iaf där tills klockan var runt halv 11 och sedan bar det av mot lj-bro igen och hem till datorn där isaks myspace-låtar vänatde :D
jag är vekligen beroende. det är nästan lite läskigt. jag går ständigt och nynnar på hans låtar och när det var för länge sen jag lyssnade på dem får jag abstinens och bara MÅSTE få lyssna på dom. fort som tusan. xD sjuuuukt. men så är det. 


orkar ni läsa mer? det börjar bli ett långt inlägg nu känner jag.
så jag tror att jag struntar i att skriva mer :) det är ingen som orkar läsa ändå ;)
måste fortsätta städa nu. tråk


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

klart du ska spela fotboll vännen, det ÄR ju kul, eller hur? :)

och du vet vad jag har sagt, du är välkommen till malmslätt om det inte blir nått för er nästa år. <3



OCH för o lägga till en sak till, så sjunger isak väldigt bra, men du nördar verkligen hans musik. + att jag gillar att läsa dina lååånga bloggar :)

2008-09-28 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0