fotbolls-söndag

jag skulle gått upp tidigt idag. men icke. vaknade halv 11 och fick helt plötsligt jättebrottom.
jag skulle till tellbyvallen om timme.  och jag var tvungen att packa och grejjer innan. 
men som tur va så hann jag :D 
anledningen till att jag skulle till tellbyvallen var att jag & Sofia skulle kolla på fotbollsmatch :) vårat fadderlag som är födda 98 och 99 skulle spela. och dom var superduktiga och vann med massor-noll. kommer inte ihåg resultatet men det blev en överlägsen vinst ;)

precis när domarn blåst av matchen vare snabbt som tusan hem och slänga i sig lite mat innan jag skulle till ännu en fotbollsmatch. den här gången skulle jag vara med att spela.
jag fick hoppa in i 92/93/94-laget för dom var dåligt med folk. på samlingen var vi 10 st och ingen målvakt "/ men efter lite ringade fick vi tag på en målvakt och en utespelare. så vi hade iaf en avbytare.
jag fick spela hela matchen och det var jävligt jobbgit... och tråkigt!

och nu har jag bestämt mig! det var sista gången jag spelar med 92/93/94-laget. iaf för den här säsongen.
jag tänker inte ställa upp och hjälpa dom när allt man får tillbaka är skit. allt jag fick höra under matchen var det som jag gjorde fel. bara en massa taskiga kommentarer, speciellt från en person! det spelade ingen roll om jag fick bort bollen eller inte. jag fick ändå skit för att jag inte gjorde de på hennes sätt. och det tänker inte jag ställa upp på.
jag gör på mitt sätt. accpetera det eller gör det själv. jag orkar inte ödsla mer tid på er nu. det duger ju inte iaf.

men vi får vel se. som vanligt så är jag vel för snäll nästa gång deras tränare frågar om jag kan ställa upp.
jag vet ju att jag verkligen behövs. annars hade dom ju inte frågat. det är det som gör det så svårt att säga nej.

fan Johanna. sluta vara så snäll !


Kommentarer
Postat av: Rocken.

om det ska vara så får dom fanimej klara sig själva, men synd ändå om resten av laget om ingen vill ställa upp pga. EN enda person, men jag förstår dig helt o fullt. <3

2008-09-08 @ 18:38:24
Postat av: Lisa

stå på dig gumman , skit i dom o deras kommentarer.

Du är bra !<3

Det vet jag :L

O det är lika bra, stå på dig nästa gång, du sa ju tillmig att du inte orkar mer, lägg den tiden på dig själv i stället <3

2008-09-10 @ 11:37:04
URL: http://classethaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0