mitt nya liv

det går sådär med mitt nya liv. jag försöker men det är fan inte lätt.
när man kommer hem från skolan och man ser en massa gott som bara ligger där och väntar på att bli uppätet är det lätt att nått onyttigt slinker ner. 
 det skulle vara så himla bra om mamma slutade jobba på cloetta och om hon slutade att baka :P
eller så kanske det skulle vara bra om jag fick lite självdiciplin? vilket utav dom kvittar. bara det blir nått utav det. 
jag försöker verkligen. jag gör faktiskt det.
men fan vad vad svårt det ska va.
skärpning nu Johanna. SKÄRPINING.

(sorry folket att ni får läsa om mina i-landsproblem. men jag va bara tvungen att skälla lite på mig själv)


Puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken.

hahaha, du är söt hojjen. <3

det går bra I skolan iaf :)

2008-09-23 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0