fredag

jag har blivit duktig på att blogga nu. nästan varje dag ju :D

OBS! innan ni läser inlägget och tänker "men va fan, hon har ju börjat sitt nya liv" så ska jag berätta att jag bestämmt att jag får äta godis 1 dag i veckan. annars blire så svårt att inte fuska med det nya livet :) yees, då vet ni det. nu kan ni läsa vidare :D OBS!

dagen har varit huuur seg som helst. många lektioner med mkt att göra. schnark.
sist med inte minst så har jag ju tyska på fredagar mellan 13.40 - 16.00.
och det är bland det tråkigaste som finns i heela vida världen. så långtråkigt och jobbigt. speciellt när det är sista lektionen innan helgen och man slutar 16.00. 
då vill man bara HEM.

men som en liten belöning idag efter tyskan så gick jag och Maria och köpte godis :)
vi har sett och pratat om en affär där de verkar ha asgott godis och idag var vi där för första gången. SNACKA OM BRETT SORTIMENT. fan vad mkt godis dom hade. herrejisses.

så nu sitter jag här med min godispåse och diggar isak strand-låtar :D mkt bättre än så här blir det inte :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0