Café M

en hel vecka sen jag skrev nu.
skäms på mig.
men anledningen är att jag har varit upptagen + att jag inte har så mkt nytt att berätta!
så därför blir det lite tunnt med bloggar.
vet inte riktigt vad jag ska skriva idag heller....

eller jo ! träffade Lisiii idag :) vi tog en fika på café M som numera är mitt favvoställe :D så himla mysigt och nästan inget folk. det ända negativa var att utbudet var lite sisådär. men man kan ju inte få allt? ;)
för att komma tillbaka till ämnet så var jag ju som sagt med lisii . och efter fikan så tog vi oss en sväng till Infokomp :) så nu hittar man dit oxå ;) haha .
men jag kan inte säga att jag tyckte det såg ut som en skola xD typ pyttelitet ;) mindre än birgittaskolan :O haha . 
nu sitter man efter en varm bussresa här vid datorn och ska när som hellst börja plugga. blää på det. 

btw så längtar jag till fredag. hoppas på en trevligt kväll :)

puss i ljumsken <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0