skola, mys, bio

som jag skrev i förra inlägget så har det varit oerhört mkt plugg den här veckan. men nu ÄNTLIGEN är veckan över :)
grymt grymt skönt vill jag lova. och just för att belöna en veckas hårt jobb har jag sagt till mig själv att jag INTE ska plugga i helgen. inte nått :) jag ska bara ta det lugnt. ikväll tittar jag på idol och myser. imorron åker mor och far bort så det blir FF ;) och då kommer rocken och bollen hit och vi ska käka, se film och ha mys :) på söndag blire en dag helt ensam hemma :) mor och far är fortfarande borta och bror ha innebandy :D BÄSTA HELGEN :D

och på onsdag ska jag och Rocken på bio :D HSM 3. och jag kan knappt bärga mig :) trailern går på tv hela tiden och jag blir mer nyfiken för varje dag som går. jag vill se den NU NU NU :D

nu är pausen från idol slut så jag ska avrunda här :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

Vi har bättre dagar framför oss nu än dom som precis har passerat, PUSS på det. <3 :)

2008-10-17 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0