Jesper Blomberg

HELVETES JÄVLA BLOGGHELEVETE!! jag hade skrivit världens längta blogg och sen när man ska ladda upp den så försvinner hela JÄVLA texten. fy fan var jag blir sur. hevletes jävla fan jävla skiiiiiiiiiiit. så arg blir jag! GAAAAH.  



(dålig bildkvalitet jag vet, men jag hittade ingen annan bild)


jag sammanfattar då lite kort här:
eftersom jag missade fredagsfinalen av idol i fredags så kollade jag på reprisen idag 11.30.
jag tyckte nästan alla idolerna höll jättedålig klass. det fanns bara 2 st som enligt mig höll måttet och det var Alice och Anna.
killen som fick lämna var Jesper. han var inte jättedålig i fredags (tycker jag) men han var långt ifrån bäst.
aja iaf. jesper är en 20 årig kille som kommer från göteborg. i fredags sjöng han "so sick" med Ne-yo .
och det var då jag kom på det. det var då tanken slog mig.
( nu kommer jag dit där jag ska klaga! )
har ni tänkt på hur sjuuukt lik Jesper är danny på många sätt? det har iaf jag. och jag blir såå arg.

- för det första är båda blonda killar med precis samma aniktsdrag. (det kan de ju förstår inte rå för såklart) men ändå :P
- de var båda i 20årsålder när de sökte till idol.
- och nu kommer jag till det som jag blir så arg på: jesper sjöng "so sick" i fredags. och det gjorde danny också en fredagsfinal. men det är inte det som gör mig mest förbannad. utan, när man uppträder i idol får man ju inte sjunga hela låten. så de förkortat låtarna så de blir kortare versioner. och jesper hade precis och då menar jag PRECIS samma verion som danny. verkligen ordagrant och bakrundsljudet var identiskt. precis precis samma instrument.GAHH . kom på nått eget vafan :P
- inte nog med det så åkte ju Jesper ut och då fick han sjunga en till låt som tröst typ (detta var efter den vanligt sändningen. det var i idol eftersnack). då sjäng han "End og the road". WTF. precis samma låt som danny sjöng den fredagsfinalen som han åkte ut! JAG BLIR GALEN.

vill inte man inte minnas sin idol-tid som någonting man kan vara stolt över att man gjort själv? och inte nått man snott från nån annan?

jag tycker inte illa om jesper. inte alls. jag tyckte han skulle få stanna den här veckan och att yazmina skulle åka ut. men jag blir bara så sur på att han nästan kopierar danny.
aja , jag ska sluta skriva nu för jag kommer ingenstans här. jag ville mest bara skriva av mig lite och klaga ;)
jag vet inte ens om någon orkat läsa hela inlägget. det kanske bara är jag som bryr mig om idol (idolneeerd som jag är) ;D
förresten så tror jag att det är en romans på G mellan Jesper och Anna i idol ;) ojojoj!

nu ska jag iaf fortsätta plugga omvårdnad.


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

ja, okej, såhär svart på vitt så ser det ju ganska illa ut, men hur orkar du sitta o granska sånt ? hihi sötboll. <3

2008-10-12 @ 20:07:01
Postat av: Madde

Men jag tkr fan illa om han Jesper. Sån jävla loser och töntig som f, nä ska nog inte svära mer.Försöker kopiera Danny, alltså inte likna utan KOPIERA. Tkr ändå INTE att han e ett dugg lik Danny. Kanske lite på just de bilderna du tog fram men absolut inte annars. Danny är 1000 ggr snyggare, hetare och bättre på alla sätt!

2008-10-16 @ 22:37:31
Postat av: clara

Skulle det inte bli en KORT sammanfattning =)

2008-10-17 @ 23:16:16
URL: http://gunghasten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har inte funderat på att alla sjunger end of the road när dom åker ut ur idol? alltså inte bara danny?

2008-10-29 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0