Idol 2008 del 2




LÄSTE DU MITT TIDIGARE INLÄGG OM IDOL? INTE? gör det innan du läser detta! :)

Juryn tippade vem som skulle åka.
Anders: Sepideh
Leila: Sepideh
Andreas: Loulou

jaa. så trodde juryn och som väntat hängde de löst tillsammans med Anna. (!) wtf Anna var ju verkligen grym ikväll. jag och svenska folket tyckte inte likadant där. men som tur va fick anna rätt så snabbt gå och sätta sig igen och nu stod det mellan Sepideh och Loulou.
och som Peter Jidhe sa: "den som får lämna idol ikväll är............................................... Loulou"

jaa . Loulou lämnade idol och jag vet inte vad jag ska säga om saken. Hon var långt ifrån bäst med inte heller sämst.
men med tanke på hur alla de andra presterande (johan är undantag för han är jämt sämst) så förstår jag att hon fick åka.
men det känns faktiskt lite tråkigt. hon stod verkligen ut ur mängden. hon var bevis på att utseende inte är allt i musikbranschen. något annat  som gör henne speciell är att alltid sa vad hon tyckte och tänkte. det gillade jag. klockrent var ju när hon snackade om sin gris hon hade hemma. sedan tar hennes lilla söta historeien slut med att hon sa: "aa, men man blev sen skinka" hahaha . det kanske inte är ordvalet alla skulle välja om de satt och blev ntervjuad inför 1 miljon tittare. hon är cool ;)
men idag höll hon faktiskt inte måttet. tyvärr. hennes röst är unik och det kommer saknas i idol där det finns mkt pop. hon stog för soulen. 

aja. jag är iaf glad att Alice, Anna, Robin E och Robin B är kvar. 
mest för att Robin B för göra lateshow då xD haha . 


puss i ljumsken <3   


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

bra hojjen. nu blir dethär med bloggandet seriöst, två inlägg på en kväll. + snygg design. nice :)

2008-10-24 @ 23:29:27
Postat av: Anonym

Jag tycker det var helt rätt att Lou-Lou åkte! Som du säger så visade hon att utseendet inte är allt i musikbranschen vilket är bra. Men hon sjöng ärligt talat dåligt.

Och jag tror anledningen till att hon kom så långt var för att folk röstade på henne, pga hennes utseende.



Johan är f.ö usel

2008-10-25 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0