helgen

jag skrev ju i förra inlägget att helgen som kom skulle bli den bästa. och det stämde till viss del. ungefär till hälften.
första hälften av helgen var helmys. fredagen var en mysig hemmakväll och på lördagen kom ju rocken och bollen hit och vi hade det kul kul och åter kul. (bananslem xD)  så det var lyckat.
men på söndagen sen mådde jag grymt jävla dåligt. jag hade jättehög feber och förkyld. jag låg helt däckad i sängen från soluppgång till solnedgång. jag var verkligen helt död.
så den sista hälften av helgen var ju mindre bra. eller.. den var faktiskt riktigt sämst!! :P
igår och idag har det inte blivit nån skola. i måndgs hade jag feber och idag rä vi lediga så det betyder att jag bara går i skolan 3 dagar den här veckan :D tjoo. men jag har ändå en inlämningsuppgift kvar så det är ju lite jobbigt. menmen..

imorron ska jag på biopremiär med rocken :)
och just nu väntar plugg :S fyyyyyyy


puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0