Albin

onsdag. redan onsdag!
veckorna går så sjukt snabbt. det är verkligen läskigt :S

den här dagen därimot tycker jag har varit väldigt seg. det har hänt mycket men tiden går ända långsamt.
dagens absolut största händelse var att jag träffa Albin :D gosh vad jag har saknat den lille spillevinken :D
han var superexalterad över att träffa mig för det var så länge sen. (jag är ju faktiskt hans tjej) och jag var glad att han fortfarande vill leka med mig. jag vet ju att det kommer komma den tiden då han inte vill längre. han är ju trots allt 6 år och har börjat lekis. nu äre kompisarna som gäller. inte nån gammal tjej-kusin. nejnej. han kan ju få tjejbaciller... aa. ni fattar vad jag menar ;)
 men som sagt. Albin var här och han var sötare än vanligt :) han visade mig "låtar" på keyborden som han själv hittat på och han var hur nöjd som hellst. för att citera "-den här låten är skitbra. lyssna!" och så började kan klinka hitan och ditan och han dansade och han sjöng. jag tror han är en blivade artist ;) haha . så om han blir kändis ska ni komma ihåg vart ni läste om hans talanger som liten, och att det var JAG som förutspådde en artist-karriär först ;) haha
Albin är guld värd :) <3


idag bokades också hytterna och det till kryssningen :D så den 28 oktober drar vi :) kul kul kul.


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: cornelia

Du, Jag, och ALBIN. draaaaaaaaaaaar den 28:e oktober. <3

2008-10-08 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0