Studiedag x2



idag är det tisdag och det innebär studiedag :D så jävulskt skönt att slippa skolveckans jobbigaste dag.
vad har hänt den här dagen då?
joo , Johanna har börjat sitt nya liv, igen. så nu är det skärpning som gäller! inget godis och inget småätande för mig!
och än så länge har det fungerat bra. jag var ute och sprang imorse och sen blev det havregrynsgröt och ett kokt ägg till frulle :) duktiga jag :) sen har jag även pluggat till tyskaprovet och så har jag börjat läsa i min bok :D och den är än så länge jättebra! den heter Leila och är skriven av Alexandra Cavelius. den handlar om en bosnisk flicka som heter Leila och hennes liv under kriget i det forna Jugoslavien där hon hamnar i koncentrationsläger och andra hemskheter.
så om du är på jakt efter en bra bok tycker jag att du ska läsa den här.! 

imorgon, onsdag är det också studiedag och då har jag inget planerat förutom att jag ska plugga :S :P men jag SKA ha VG på tyskaprovet på fredag. jag bara måååste få det. jag vill vill vill.. 
nånting annat som händer på fredag är ju att jag äntligen(!) blir 17 :D  wihoo . xD

nu ska jag nog plugga lite mer deutsch "/  kul oså? nej . men jag måste!


puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0