måndag

klockan är 18.38 och jag sitter upp i kontoret och fryser som bara tusan .
jag har lånat mammas flicetröja men den värmer ju inte mina tår. så det är lite fruset. haha
jag sitter iaf här och väntar på att den gamla datorn ska ladda över mina filer på den externa hårddisken så att jag ÄNTLIGEN kan få över den på den "nya" datorn. jag har ju haft den i ett halvår typ men jag har bara inte haft ork, tid eller lust förrens nu att göra nånting åt det :P 
3 minter kvar av tills en mapp är överförd. "bara" 1 kvar nu :) wiiiie .
jag vet inte riktigt vad jag skriva förrutom att jag blivit en riktigt dålig bloggerska . men jag orkar inte . jag har inget kul att berätta om :P det händer inget såännande i mitt liv :P
aja..

btw så har jag börjat lyssna på Isak strand nu igen. var ju ett tag sen sist . men nu är jag på G igen :D oh hjälp vbad han är bra :)
http://www.myspace.com/isakstrand

jag ska vel vänta färdigt på mina mappar nu :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0