fredag

hade nationella prov í engelska förut. det gick sämre än sämst och jag tror verkligen att jag kommer få "bara" G . jag vill inte inte inte . ge mig VG "/
snart är det lunch också . och jag vill inte gå dit heller . dumma! du förstör mina dagar.

MEN nu ska vi inte vara så negativa. jag har det ju ändå rätt så bra :) för:
- ikväll är det idol :)
- imorron kommer rocken och bollen hit :)
- jag fyller snart år :)
- inte så mkt att göra i skolan = mer fritid :)

men nu kanske jag ska få lite gjort? jag har redan slarvat bort 40 minuter av lektionen :S :P 20 minuter kvar.
sen lunch. FY

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

hiih, gulleplutt. vi hade kul igår! wooohoo, och snart är det "helg" igen =D

2008-11-16 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0