SOMS

sitter i skolan och har grymt trååkigt  ,
vi har socialomsorgslektion där vi ska leta fakta om en handikappsgrej men eftersom jag redan har börjat med arbetet hemma så har inte jag så mkt att göra här. jag skulle ju ioförsig kunna leta lite fakta men jag orkar fan inte , :P

annars tror jag att dagen blir ganska slapp. vi har prov i svenska med en massa krångliga ord men det får vel funka ,
på eftermiddagen kanske jag ska träffa LISA :D vi ska nog ta en sväng till bosses , vi bestämmde ju det för typ en månad sen men det har inte blivit nått med den saken ;) så idag ska vi ta tag i oss själv och göra det som vi hade bestämmt :)

lektionen slutar om 11 minuter och det känns UNDERBART :D

hare gött .

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Astronauten

KOLLA GÄRNA IN MINA BILDER!

2008-05-29 @ 10:22:18
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Rocken.

surt bara att vi hade ekakt samma lektion en timma till efter det.
puss påre.

2008-05-29 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0