sommarjobb

nej det är ingen vanlig dag för det är Hojjen LYCKODAG, hurra hurra hurra :D :D :D

jaa , dagen har varit überbra! hade nationella prov i matte A imorse som gick sisådär men annars har dagen varit good :D jag har svårt för sånna där mattetal med en massa text oså :/ jag blandar ihop allting och blir hyperstressad :P hoppas på ett G iaf :)
dagen fortsatte bra och klassen har varit på topp (som vanligt) älska OP1SB ;D jag stormtrvis verkligen i klassen! och snart har vi gått tilsammans i ETT ÅR :O sjuuuuuuukt fort har det gått . och om bara preciiis en månad går jag ut ettan och sommarlovet börjar! :)
jag har faktiskt en bra känsla inför den här sommaren :) FÖR JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB :D :D wohoooooooooooo :) ska vara 3 eller 4 veckor, vet inte exakt på ekhults sjukhem här i Ljungsbro :D fick beskedet idag och fatta att jag blev glad :D yes yes yes :) nu kanske man inte går i konkurs i sommar xD
men det är inte enbart för att jag har fått ett jobb som jag tror att sommaren blir bra, utan för att jag ska få gå på 2 konserter :D åka till stugan :D ( men kusinveckan kan bli hotad och det är mindre bra :/), jag ska vara ledare på en träningsläger för småknattar i fotboll, familjen ska förhoppningsvis på nån sorts lill-semester :) och jag har även hittat jättebästiga människor som jag kanske får umgås med :D
magkänslan känns bra :) och det är ju bra :D jag hoppas att ordet "sommarlov" kommer få en annan innebörd för mig efter sommaren :D

btw så blir det kanske Liseberg med brudsen den 31a :D om jag har råd vill säga xD men nu har jag ju sommarjobb ;) så det känns ju numera lite bättre :)

A STATE OF MIND SLÄPPS IMORRON :D wohoo .
eftersom jag beställt min på ginza.se så tar det kanske en eller två dar längre :/ men vafan.. jag lyssnar på låtarna på youtube så länge :D

nu ska aannahooJ vara duktig och plugga :D bokanalys :/ men men .. behöver ju bara kämpa i en månad till sen äre LOOOOOOV :D

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

WOOOOOOOOOOOOOOOOOW:D
GRATTIS TILLSOMMATJOOOOBB :D:D:D

2008-05-13 @ 23:04:09
URL: http://classethaking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0