skolan

jag hatar detta . jag har fan håltimme heela tiden och det är såå segt. jag vill hem nu nu nu!
men nej då , här måste man sitta i en timme för att vänta på sista lektionen som är enegelska :S fy för  .
och efter skolan är det direkt till nått möte om sommarjobbs-grejjen :P jag vet inte riktigt vad det är,  men det löser sig nog :) som tur va har jag ju maria att gå med :) utan henne hade jag gått vilse xD

mitt liv suger för tillfällt . bara skola och en massa PLUGG  . jag pallar fan inte mer och ändå så får vi hela tiden nya uppsatser, läxor och prov , faaaaaaaaaan . blää på den här skiten . 
men om 4 veckor då är det loooov  :) det kommer såå lägligt kan jag ju säga  . om inte det hade varit lov snart hade jag nog gått in i väggen xD
en annan sak som livar upp stämmningen lite är att jag , rocken, carro, matilda, linnéa, amanda ska till liseberg den 31a :D jag tror det bara är vi iaf   . resten av klassen dissade ju :/ tråk men vi som åker ska ha sååå kul :D jag längtar tills jag sitter i höjdskräcken och känner det sköna men samtidigt äckliga pirret i magen :) åhh , jag vill dit NU :) älska staden göteborg :) <3 
btw så ska jag se E.M.D. den 30e :D wohoooooooo :) <3 

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

höjdskräcken diirrr,´jag kommer kolappsa (stavning?)så då får du ta hand om mig :D , tihii,
du är bäst.

2008-05-22 @ 19:43:25
Postat av: Carro

AAAHH, vad det ska bli kul, hojjen!!! En vecka kvar nu, och det ska bli så kul :D

2008-05-24 @ 09:04:32
URL: http://www.nogg.se/carroz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0