RIX

måste bara skriva en snabbis innan jag hoppar i kojs.

ikväll var det rix fm festivalen. tanken var att jag skulle va där med rocken men vi fick en juula på köpet :D kul kul kul .,
vi stog och diggade heeela festivalen igenom (förutom när rongedal var xD) och satan vad det var KUUUL när E.M.D sjöng :D alltså fan vilken känla , jag blir helt pirrig av att bara tänka på det :P har liksom inte sett dom sen den 23 feb :O

imorron blire LISEBERG :D fy faaaaaaaaaan vad kul vi ska ha ,! !!!!!!!!

men nu tror jag att jag måste börja runda av detta inlägg för jag ska upp om 4½ timme och jag har inte duschat än xD

men hare gött folket så skriver jag mer på söndag eller nått om rix och liseberg !

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

fy faaan va kul jag hade båda dagarna.
TACK MIN PLUTT!

2008-06-01 @ 12:42:54
Postat av: Anonym

KUL HADE VI :D

2008-06-01 @ 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0