MAJ MÅNAD

MAJ .
tiden går så grymt fort :O det är liksom redan MAJ. jag går ju för fan ut 1an om en månad :O sjuuuuukt .

i förrgår var det valborg :D jag hade grymt kul :)
jag , rocken och emelie var hemma hos malin och grillade med henne och hennes kompisar :D mkt trevligt må jag säga :) senare blev det att ta bussen in till stångebro där man träffade massa roligt folk, bl.a. klasskompisar och dom ifrån parallelklassen :) kul kul .
när jag kom hem var jag vääääldigt trött så det blev direkt i säng och sova till halv tolv xD :P bästa valborgen nånsin :)

igår hade jag filmkväll med rocken :D vi hade jättesvårt att bestämma vilka filmer vi skulle se och vi hade djup ångest xD men tillslut kom vi fram till att vi skulle se på HSM 2 , titanic och dirty dancing :D och det gjorde vi oxå :D mys mys . vi hade även lite snack om vardagliga saker och så ÖVERKONSUMERADE vi orde SNARK ;) . det är underbart att umgås med dig rocken. du är en überbästig människa <3

idag skulle jag, emelie och anna ha picknick. men eftersom inte vädret tillöt det så fick det blir en fika på min altan istället :D vi tittade i gamla skolkataloger och lyssnade på lasse :D en lugn dag med bra sällskap :D kladdkakan vi bakade blev misslyckad men det är ju en annan historia ;)

härligt med lov btw .

färdigbloggat för idag, nu ska jag glutta på nått dåligt tvprogram .

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

men UNDERBARING!

2008-05-03 @ 12:51:11
Postat av: Rocken.

jag hade supertrevligt,
och jag tycker att eran kladdkaka såg rätt så mums ut på bilderna, men aja.
tihi,
du är iaf sjukt bra.
puss på hakan BÄSTO,

2008-05-03 @ 12:53:44
Postat av: Carro

Klart att valborg var den bästa nånsin, det var ju den första valborgen som du träffade mig :P Mohahahah

2008-05-03 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0