Hej alla fans!

image28

sitter just nu på en tre timmars lång naturkunskapstimme! SNARK . fy för den säger jag bara!!!
jag pallar verkligen inte att sitta här och lyssna på våran naturkunskapslärare, hon är sååå seg.
men som tur va har vi fått tid till att sitta i datasalen och börja på uppsatsen. men det orkar jag inte :P  så därför sitter jag här och bloggar ;)

förlååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååt bäver för jag knöckalde till ditt lillfinger !! flåååt (a) .
usch , jag och mitt dåliga savete alltså :P haha , skärpning på mig nu :P

nu så måste jag göra lite reklam för en vääääldigt bra blogg :D det är min kära vän Bäver som har skaffat sig en blogg :) kul kul . jag ska lära henna allt jag kan . mahaa , så det tar nog inte så lång tid !
check it out!  http://cornessa.blogg.se/ 


alltså , det är bara några dagar kvar av skolan innan det är sommarlov och jag har hur mycket som  hellst kvar att göra . jag komer verkligen inte att hinna :O hjälp!
min lilla hjärna klarar inte av mer information om olika prov och uppsatser. jag spricker snart. varje dag på bussen känner man att "nu jävlar ska jag plugga när jag kommer hem". men gör jag det? nej . när man kommer hem och slappnar av så blir man seg. och då kommer man aldrig igång . jag måste verkligen skärpa mig om jag vill komma nånstans här i livet. skolan går ju inte jättbra kan jag ju påpeka :S jag förstår inte att det ska vara så svårt att ta sig i kragen .

nu ska jag avrunda för jag slutar om 30 min xD haha . bra ursäkt? ;) men jag orkar inte skriva mer  .
men jag skriver en annan dag. (om jag har tid, troligtvis har jag inte det, men jag ska försöka)

puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken

de är lugnt med mitt finger,
och tack för reklamen (a)
puss på ögat

2008-05-19 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0