håltimme

asså SNARK. vi har håltimme :/ den är nästan 3 timmar låång och jag  har tråååååkigt!!!! bara så ni vet   ,
men i sånna här stunder är det bra att man har en datasal att sitta i :) jag nördar bdb och msn samtidigt som jag sitter och lyssnar på E.M.D's ny skiva på youtube xD spana in det säger jag bara :O :D speciellt på låten We can . aj löööööööööööööw it :D <3
http://www.youtube.com/user/emdchannel

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag skrev igår. men jag kan ju bara säga att jag saknar Lisa :(
det var verkligen jättelänge sen vi träffades så det känns som om det snart är dags för en "Johanna&Lisa-dag"  :D
 eller, Lisa, vad tycker du? :)
aja , vi får se hur det blir .

nu ska jag fortsätta att nörda xD

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Awwwwww, du saknar miiig (A)
Jag saknar dig me,ju asa mkt :(
Måste MÅSTE träffas snaaart

2008-05-20 @ 16:01:27
URL: http://classethaking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0