en solig lördag!

vad tycks om nya designen på min blogg? :)
jag tyckte det var dags för en ny stajl på sidan, den förra var så tråkig :P så igårkväll när jag inte hade nått annat för mig så fixade jag lite här :)
feel free to kommentera den nya looken !
 
dagen har varit slapp.  klockan 12.30 vaknade jag helt utvilad och harmonisk (xD). och dagen har fortsatt i den andan. jag har solat lite ute i sommarvädret  och spelat street-fotboll med bror :)
jag skulle även börjat skriva på min bokanalys men jag hade verkligen ingen lust att sitta inne vid datorn en fin dag som denna, så jag sket i det ;) 

just ikväll har föräldrarna dragit iväg på middag hos ett par kompisar så jag har huset för mig själv! PERFEKT! bara jag och bäbis hemma :) vi ska mysa framför tvn och bara ta de luugnt och peppa inför imorron. för då är det fotbollsmatch mot eneby som gäller. det kommer inte bli en enkel match kan jag lova xD men vi ska göra vårt bästa! pepp pepp ! 

nu ska jag fortsätta att kolla på kim possible xD haha 

puss i ljumsken <3  

Kommentarer
Postat av: Rocken.

fin design och älska possible,stavning?

2008-05-10 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0