dutti Hojjen :)

klockan är nu 21.43 och jag är klar med pluggandet för ikväll :) STOLT SOM TUPPEN är jag xD för jag brukar ha en tendens till att sitta kl 23.30 asstressad över att jag inte är klar och att jag inte fattar nånting. så just i denna stunden är jag stolt över mig själv :) för ikväll känns det även som om jag fattar nått av det jag pluggat! :D

dagen i sig har varit bra :) vi hade en sjukt rolig idrottslektion imorse där vi spelade fotboll! jag var inte pepp överhuvud taget och tyckte att det skulle bli snarkvarning på dagen. men så fel jag hade! det var verkligen jättekul och laget jag hamnade i hade humöret på topp och spring i benen :D kan det bli bättre? :) HEJA GULA LAGET xD
en bra start på morgonen :D
därefter hade vi 2 socialomsorgslektioner och där hände det inget roligt alls. eller jooo.. vi fick reda på vårat prov (eftersom det gick asdåligt för mig så var jag sketanervös) men det hade jag inte behövt vara för tro det eller ej men jag fick G :D wohoo . jag är glad :)

senare på lunchen fick vi flickor i klassen för oss att vi skulle picknicka :D sagt och gjort . vi gick och handlade räksallad på teddy´s och satte och med filtar och grejjer i trädgårdsföreningen :D det var jättekul och skönt att komma bort från skolan ett tag :) så där satt vi och snackade om allt och inget och solade i en timme. mys på det :D


och eftersom Hojjen är så duktig och har pluggat klart och slipper gå och lägga sig sent ska hon nu dra sig härifrån nu (så det inte blir sent likförbannat :P)

hare gött .

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

du är så duktig så gumman :)

2008-05-09 @ 12:32:10
Postat av: Rocken.

du är så duktig så gumman :)

2008-05-09 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0