äntligen helg

äntligen äntligen är det helg :) så himla skönt .
det jag saknat allra mest med helg är sovmorgonen :) har ju inte haft en sovmorgon på nästan 2 veckor . så idag sov jag till halv 12 :) sköönt .
men det är vel ungefär det ända som är bra med den här helgen :/

igår vare fotbollsmatch . jag var sisådär peppad på det och matchen var rent åt helvete . vi förlorade med 4-0 och det känns som om laget börjat ge upp.
det kommer inge folk på träningen och då blir det inte alls kul för vi kan inte göra några ordentliga övningar. och om vi inte kan göra några ordentliga övningar så får vi inget bra spel och vi kan inte spela ihop oss. och om vi inte kan spela ihop oss blire inge bra på match.
ni fattar grejjen . allt fortätter bara i den onda cirkeln. det är så synd för annars skulle vi ju ha såå himla kul :/
hoppas verkligen att det löser sig och att allt blir bra. annars lägger jag nog ner min fotbollskarriär .

annars blir helgen till att plugga, plugga och åter PLUGGA :/
naturkunskap, bokanalys, samhällskunskap, medicinsk grundkurs, matte och svenska..
jag pallar inte detta ! :/

nu måste jag fortsätta att plugga! annars blir IG till mig .

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0