söndag.

igårkväll var mycket lyckad :)
jag och emelie fick skjuts in till stan där vi mötte carro och linnéa :D vi hämtade ut våra biljetter til bion, köpte godis och satte oss sedan på "5 tastes" och käkade pizza :D mums . där satt vi nån timme och snackade om allt möjligt, bl.a Adolf Hitler och andra världskriget. :)
klockan 9 började bion. för er som inte läst det tidigare inlägget så var det "Sweeney Todd" vi såg :) filmen var.. jättebra i vissa delar av filmen.. och mindre bra i andra. men över lag så var den jätte bra :D den var spännande och hemsk! :P och BRA :D
när bion var slut sa emelie och jag hej då till linnea och carro för att ta bussen hem till ljungsro igen. på bussen hade jag och emelie väldigt roligt . vi satt och kollade på några smått berusade människor i medelåldern. haha . dom hade dom konstigaste konversationerna jag nånsin hört xD aja . väl hemma somnade jag gott i min säng tillsammans med min lilla bäbis Zigge ;) myspys.. förutom när han väckte mig vid halv 6 :O :P 

idag har det varit plugg som gäller. matchen som skulle varit blev inställd. och om jag ska vara helt ärlig så var det ganska skönt. mitt sår på ryggen gör fruktansvärt ont och hela dagen har jag varit halvseg. blää för det !
men men , vill ni veta 2 roliga saker? :D
1. Danny blev inte utröstat ur Let's Dance :D:D:D:D:D jag blev lycklig :D <3
2. imorgon ska jag träffa Lisa efter skolan :D wiiiie . mkt mysigt ska det bli :) <3

nu ska jag fortsätta att kolla klart på Andra Avenyn och sedan plugga Naturkunskap :/ har redovisning imorron. önska mig lycka till? :D

puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: liiisa

JAG SKA TRÄFFA DIIIG IDAG :D
*läääängtarsomfasaaaan*
Pusssss*

2008-03-03 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0