påsklov

hej folket !
jag sitter och är halvsjuk framför tvn. just nu går serien "Eva & Adam" :)
nostalgi på hööög nivå ! jag älskade den serien när jag var mindre. jag har alla böckerna och flera filmer :)
kul kul ! ! !   jag har inte sett ett avsnitt sen det sist gick på tv vilket var ett tag sen, så det var jättekul att se ett nu :D men tyvärr så tog det just slut. men jag antar att det kommer ett nytt nästa vecka ;) men om jag verkligen inte skulle klara av att hålla mig till dess så kan jag ju alltid sätta på en utav mina filmer :P tihii  ,

jag är sjukt hungrig.
 
ännu ett lov är snart slut! det har gått grymt fort :O så nu äre inget lov förrens sommaren! det känns som en evighet tills dess! men jag ska vel klara av att stå ut. jag tycker ju faktiskt mot förmodan att skolan är ett ganska trevligt ställe! bara man slipper alla prov och läxor. men det är sånt som hör till antar jag. 

min mage kurrar. ge mig mat NUUU xD

ikväll blir det till att kolla på Sing a Long :D min favoritpojke är nämligen med ;) så ni missar vel inte?
det gör inte jag iaf, men det kanske ni redan räknat ut? :P ooooojdå!

nej nu tar min huger över hela min kropp så jag kan inte skriva mer här, iaf nu för stunden.
ska gå och skynda på min mamma så hon gör mat lite snabbare ;)

puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0