medicinska grundkurs och politik

sitter just nu i skolan och har medicinsk grundkurs, utan lärare! soooft .
det är därför jag sitter här xD jag vet att jag måste jobba egentligen, för annars måste man jobba igen allt senare men .. PALLA .
tidigare idag hade vi 2 politiker i skolan. en socialdemokrat och en moderat. jag vet, det låter tråååååååååkigt ! jag är hur ointresserad av politik som det bara går. jag vet inte ett skvatt om vad alla partierna står för eller nånting. helt lost är jag när det kommer till politik.  
men den här debatten var jätteintressant. och jag blev så upprörd över moderaterns åsikter att i vissa stunder ville jag bara strypa henne! xD så jag har idag konstaterat att jag inte är en moderat iaf. xD resan på min politiska åsik fortsätter. jag måste ju liksom ta reda på vilket parti jag tycker har bäst åsikter. xD det är ju bara 1½ år kvar tills man är 18 år och får rösta  . då måste man ju ha nått att rösta på lix :P 
johanna har tänkt till för en gångs skull ! 

jag slutar om 5 minuter för er som undrar ;) 

nu ska jag runda av för jag har en tjatig rock bredvid mig som undrar "- äru klar snart?? jag vil läsa nu!" 
så därför är jag färdig för idag så hon blir nöööjd :D det är viktigt att hon är det , annars kanske hon blir sur på lille mig (A) :P tihii ,

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Politik kan verkligen reta upp en till max!

2008-03-18 @ 13:50:45
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0