jag har inget liv.

nu var det en vecka sen jag skrev blogg, igen. förlåt förlåt, men jag hinner verkligen inte att skriva i veckorna! som alla andra veckor så har jag massa plugg att göra !
för att uppdatera er om vad som hänt i veckan kommer här veckans händelser:
måndag: skola som vanligt. på eftermiddagen träffade jag Lisa och Bea på steve's och fikade :D mkt kl att träffa dom , så länge sen jue ,  vi gick typ över hela stan. det var .. typ kul :P vid klockan 6 kom mammi pch pappi i bilen och hämtade upp mig, därifrån åkte vi direkt till norrköping och köpte en pod till mig :D wiie en Ipod nano 8GB, svart :D
tisdag: som alltid var det skola, på kvällen vare träning och det var mindre kul , inget spec hände den dagen.
onsdag: skola (den kunde ni inte gissa?) och på kvällen vare plugg plugg plugg :/
torsdag: skola xD med prov, det gick såådär, men med tanke på hur svårt det är att få G blire vel ett IG till mig :/ på kvällen vare gymnastik och träning. oerhört trååkig dag! :/
fredag: en händelserik dag i skolan, folket fastnade i hissen och det var helt galet xD sedan träffade jag lisiiii på kvällen, vi kollade på lets dance, - hej jag heter madonna:de, spelade guitar hero III, flummade men pratade även lite allvar :) kvällen blev lyckad :D tack lisa ! :)
lördag: ja , dagen har mest bestått av guitarr hero III, jag är typ beroende :O haha xD och jag har lärt mig att hålla i gitarren så som man borde xD och just nu kollar jag på melodifestivalen - andra chansen. nordman och sibel gick just vidare till globen! blev lite besviken på att ola inte gick vidare menmen ..
söndag: aa . det blir nog att plugga matte och bara ta det lungt :D

vi hörs senare när jag har tid att skriva igen (antagligen nästa helg då xD)

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

TAck desamma johanniiiis :D
Aa eller madonna xD
Superkul :D

2008-03-09 @ 18:54:18
Postat av: Erica

Jag tyckte Ola skulle gått vidare juh!!!!
Usch på Sibel!!!

2008-03-11 @ 15:03:00
URL: http://smirann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0