sommarvärme åt pipan!

sommaren är verkligen här nu :) så himla sköönt!
men den här långhelgen har jag inte haft så mkt fri tid om man säger så , och det har inte heller blivit nån solning "/
för i torsdags var det raka vägen från stan (var i stan med maria, mkt trevligt + så hittade jag 2 par skor) till kusinens student och där stannade vi tills sent på kvällen . där var torsdagen åt pipan,
på fredagen vaknade jag halv 12 och 2 timmar senare var det fotbollsmatch. förlust. och sen direkt därifrån till 19 & 6 årskalas för andra kusiner, och även där stannade vi tills sent på kvällen . även fredagen var åt pipan.
igår, lördag skulle jag vara riktigt flitig! jag skulle klippa gräset, städa rummet och plugga soms och naturkunskap. men eftersom jag  alltid har sån tur att få JÄTTEONT i magen (jag trodde allvarligt att jag skulle dö), yrsel och kallsvettades så blev det inget med den dagen . även lördagen var åt pipan.
och så idag då , jag  var ute och klippte gräset (då fick jag ioförsig lite sol men det var ju typ bara 2 timmar) och nu sitter man inne och pluggar naturkunskap "/ seeegt som fan kan jag ju bara säga . alltså är även denna dag åt pipan .

så som ni kanske fattar så har min långa helg varit ÅT PIPAN!!!!!
usch vad tråååkigt , hatart!
men om 5 dagar är det sommalov och då ska jag hinna sola MKT :D

puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken.

åt pipan hörrö. ;) men snart äre lov vetu

2008-06-09 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0