skolavslutning

jaa , då var skolan slut.
skolavslutningen var idag och jag kan säga att det verkligen känndes jätteskönt att gå ut ur dörren och inte titta bakåt ;) skolan är (var :D) verkligen pyton den sista tiden , sjukt mkt att göra och stressen  gick mig lite över huvudet.
själva skolavslutningscermonin eller vad det nu heter, var iaf bra :) inte riktigt vad jag hade tänkt mig men den får helt enkelt duga.
jag hade tänkt mig att det skulle vara en fin avslutning med finsång till ex. den blomstertid nu kommer. men icke.
alla studenter hoppade och skrek och överröstade allt xD
men tar man studenten så gör man. då får man skrika :D masssssoor ;)
vi sjöng även våran fadderlåt som hyllning till våra bästiga faddrar :D (vi vann ju hela nollningen oså ;D) och det blev lyckat trots att vi var ur takt med musiken lite grann :P

ikväll blire ferre hemma hos mig med klassen :D grymt kul att så många kunde komma . jag trodde verkligen först att alla skulle dra sig ur och det bara skulle bli det vanliga gänget. inte för att det är tråkigt men det är ju liksom skolavslutning och då tycker jag att alla ska hitta på nått tillsammans :D
så jag hoppas verkligen att kvällen blir lyckad :D vi blir 25 st btw ;) kul kul kul . jag är peppad !!

det ända neagtiva med att alla kommer hem till mig är att jag måste städa xD har inte börjat med mitt rum än så jag måste verkligen sätta igång och börja NU :P haha


"faddrar, varför sticker ni från oss?
vi ber er snälla stanna
vi vill ha er kvar
ni är allt vi har
så stanna

faddrar vi kommer sakna er så
shit, vad vi kommer gråta när ni går
vart ska ni fara?
kan ni förklara det för oss

som annika von siffler har sitt leende
så gömmer också nils en hemliget
faddrar vi ser er vill gärna ta med er till sängs

efter studenten finns er framtid
ni har klarat hela skiten nu
anders, martina, hamodi, sofia det är fest
en känsla och vi litar på den
vi hoppas att vi får se er snart igen"



puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Carro

FY FAN VAD VI ÄR BRA!

2008-06-13 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0