Ny design

som ni kanske ser så har jag bytt design på bloggen. tycket att det var dags för lite miljöbyte lix. den gamla var så färgglad och barnslig :P så den har jag dissat.

det händer fortfarande inte så mkt spännande saker i mit liv just nu! om man ska vara ärlig så händer det inget roligt just ju. men det ska det bli ändring på. för nästa vecka så får jag min nya dator! då funkar äntligen min Ipod !!! :) och så ska jag köpa lasse-biljetter med Rocken och Jula :D så det ska bli mys :)

Husbygge:
som ni kanske vet så bygger vi om huset?
eller vi bygger inte om men vi byter tak och målar om huset :D och jag är förste målare :D jag har målat i 2 dagar nu och tjänat ihop lite pengar. 
ganska skönt att måla  faktiskt. man glömmer liksom bort tid och rum och man kan bara slappna av och tänka på en massa onödiga saker :) men man måste ju såklart samtidigt vara fokuserad så att man inte målar fel eller utanför ;)
det enda negativa med måleriet är att man måste gå upp på den läskiga ställningen som vi har runt huset och det gillar jag INTE :P att gå upp för en stege till en ranglig ställning känns som nått jag gärna slipper göra. fast när man väl är på ställningen så är det lungt. det är just bara det momentet när man klättrar upp som gör mig väldigt ill till mods :P men jag börjar faksit att lära mig nu xD inte liiika läskigt längre xD
menmen ,, resultatet blir iaf bra och jag slipper skämmas för vårt ruckel till hus ;) that´s good!

annars har jag inte mkt mer att säga så peace out!

Puss i ljumsken <3



min ipod som snart                                     den grymt läskiga byggställningen xD
har musik på sig :D


Kommentarer
Postat av: Rocken.

lassebiljetter dirr.

förste målare xD, dutti hojj. <3

2008-06-27 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0