lisse

morgonen (natten) började ganska illa :P jag försov mig och vaknade 10 över 4 på morgonen i panik. jag hade bara en halvtimme på mig att fixa ALLTING till resan innan Linnéa kom och hämtade mig. packa väska, fixa iordning mig, göra matsäck, ALLT.
jag stressade runt i hust som en jävla gnu men hann tillslut och vi drog vidare in till resecentrum där bussen till götet gick :)
där träffade vi de andra flickorna och vi satte oss på bussen och började flumma direkt xD det höll i sig nästan hela vägen ner till götet förutom när vi sov xD kul kul kul .
fast det var ju förstårs mindre kul när gubben som satt bredvid matilda tog sig i skrevet och höll på att gräva där  xD han var äcklig xD

väl i göteborg var det lite stressigt. vi visste typ inte var vi var och vart vi skulle :P men efter mkt om och men så frågade vi och hittade rätt spårvagn som tog oss till liseberg :D
efter ca 30-40 minuters köande så var vi inne på LISEBERG :D wohoo . 
stressen började krypa in på oss och vi blev lite sura på vandrara för att alla ville olika saker och hade olika åsikter om allting. det blev lite kaos, men det gick över efter en liten stund när alla lugnat ner sig och insett att vi skulle hinna. vi hade ju liksom heeela dagen på oss :) 

sedan var det karuseller, karusseller och karusseller som gällde :D vi åkte allting som var värt att åka :D  wohoo :)
favoriterna var lätt Balder, Spinnrock, Lisebergsbanan, uppsvinget, höjdskräcken och Gasten.

fy fan för gasten alltså. så jävla läskigt :S :P jag, matilda , rocken och carro gick och vi höll på att dööö . man går på helspänn hela tiden och man blir så förbannat rädd varje gång ett spöke kommer och skämmer en. jag tror att jag fick 4358732 hjärtinfarkter i sträck eller nått xD panik alltså . men samtidigt är det ju så jävla kul och när man kommer ut därifrån så känns det så himla bra :P fast man är vääääääääldigt hes. iaf så var jag det xD
(idag, dagen efter så har jag fortfarande ont xD) haha . men det tycker jag bara är ett bevis på att jag hade jävligt roligt :D

dagen fortsatte med lunch, karusseller av olika slag och sedan kvällsmat på det.

det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att vi spelade bort lite pengar på diverse saker. Rocken fick inte sin stora älg(?) som hon ville vilket var lite synd . "/
men jag vann en stoor marabou choklad.! nr 40 är nummret som är BÄÄST och numera mitt turnr xD haha . efter nr 9 förstårs ;)
fast det var ju lite illa att jag vann en massa godis :P  för jag hade ju bestämmt mig för att sluta äta godis xD good luck nu säger jag ju bara ;)

strax därefter drog vi till spårvagnen som tog oss till centralstationen igen där bussen skulle gå. och just när vi kommer dit slår tanken oss: "vartifrån på heela centralen går bussen?"
PANIK .
vi hittar inte bussen även fast att det står skyltar om att det ligger på 38-41 , men vi hittar inte ändå!
ÄNNU MERA PANIK.
när det var 5 minuter kvar tills bussen gick och vi fortfarande var vilse så frågade vi en kvinna som pekar och visar  den rätta vägen till bussen.  pjuuuh vilken lättnad det var. vi hittade rätt buss och bussresan hem gick bra förutom att det var lite trångt. men det funkade. dock var man vääldigt trött.

bussen kom in till recesentrum i Linköping 03.45 och då stog rockens mamma och väntade på oss . hon skjutsade hem oss och jag somnade vid halv 5 :) göööööööööött

tack för jättesuperdupermegaasaskitrolig dag  :) <3 måste verkligen göras om :) och då ska vi vara fler ur klassen som hänger med :D



just nu sitter jag och pluggar Samhällskunskap för det är prov imorron på demokrati "/  vi får se hur det går :S
men som tur va så har jag ju rocken som gör provet tillsammans med mig :) (man ska alltså göra det två-och-två) så det jag inte kan kanske hon kan, och det hon inte kan kanske jag kan ;) moahaha . ni fattar grejjen :D
nej nu har jag inte tid att skriva mer här. måste plugga.

måste bara flika in att min morfar fyller 67 år idag :) grattis på dig :) <3


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Så jäkla jättekul vi hade hojjen! Det här måste vi helt klart göra om snart igen! Dubbelpuss på dagen. :D

2008-06-02 @ 10:17:02
URL: http://www.nogg.se/carroz
Postat av: Rocken.

wohooo, världens bästa dag, så jäkla roligt vi hade,.
haha älg?
eller jag vet inte själv va de va ens xD ,
ååååh sicken tur för dig att du var med mig eftersom jag tillförde våran grupp såååå mycket menar jag.
(L) pusss på ögat.

2008-06-02 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0