kul?

det har nu gått 13 dagar på sommarlovet och det börjar kännas som om jag längtar tillbax till skolan. "/ eller asså, jag vill INTE ha prov, läxor och sånna saker. men att träffa folket! jag vill verkligen verkligen träffa folket!!! saknar dem nått grymt mkt! har liksom inte träffat en enda ur klassen sen skolavslutningen och det känns inte så bra. det var 2 veckor sen.

så vad ska man hitta på idag då?
vad sägs om att göra det vanliga, ingenting? joo , det låter vel som ett alternativ. typ det enda som går att göra :P fan vad tråkigt. men har man inget liv så har man inte xD

ska städa mitt rum tror jag , i brist på annat att göra :P

puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken.

DU och jag denna veckan okej? =D

förövrigt åker mamma o pappa till cypern på måndag. "/ surt för mig säger jag bara, men puss på dig bästo.

2008-06-25 @ 20:26:16
Postat av: Hojjen

JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D

2008-06-26 @ 11:56:31
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Postat av: Lisa

VIII MÅSTE TRÄFFAAS ÄLSKLINGSJOHANNA !!!!!!!!!!!<3

2008-06-27 @ 17:08:44
URL: http://classethaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0