fotbollsskola

den här veckan måndag - torsdag är det forbollsskola med 110 ungar uppe i tellby :)
det är jättekul men efter en dag där uppe är man trött i öronen och trött på allt ;) men det är grymt kul :) jag har hand om pojkar födda år 2001 med en som heter calle :)
det går jättebra med gruppen och alla småpojkarna är supersöta även fast dom blir osams hela tiden, har vattenkrig och gråter stup i kvarten xD men det är vel sånt som hör till antar jag,
förresten, om det är någon som har ideér på övningar/lekar man kan göra med 7åringar så får ni GÄRNA säga till :)


nu blire till att göra matte-uppsatsen som ska va inlämnad senast i imorron! :S SNARK!

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jag känner igen det där med att de blir osams och gråter hela tiden, jag tror nog att det hör till faktiskt. ;)



Och det där med lekar och grejer. Vad är det för typ av lekar du vill ha? Måste det vara en boll med i leken? ;) För annars har jag massor lekar o liknande som jag brukar köra med barnen. :)



Ha det bra hojjen, så ses vi! <3

2008-06-18 @ 07:58:46
Postat av: Rocken.

tunnelkull är kul, kan man köra en hel dag :) har ni säkert redan kört sjuhundra ggr men ändå.

förövrigt är det super SNARK på matten, jag är klar men den blev säääämst :)

puss påMIN sprris.

2008-06-18 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0