Boxning med Malin

       
imorse drog jag och Malin in till stan för att kolla på boxning i sporthallen. malin övningskörde btw dit och hon var jätteduktig :D
men eftersom vi hade planerat att ta bussen in och inte bil så kom vi dit en timme för tidigt. men det gjorde inte så mkt. vi satte oss utanför sporthallen vid en damm och pratade om allt möjligt :) tills det kom änder och förstörde allt xD dom var jättenärgående och skärmde skiten ur mig xD men jag överlevde :)
kl 12  började uppvisnigarna men som vanligt så är allt försenat så det började inte förrens vid 12.10 :P
sjävla upp visningen var.... okej xD jag kan ju ingenting om boxning så jag vet ju inte om det dom gör i ringen är bra eller dåligt :P och eftersom  jag inte vet så mkt blir det ju inte lika roligt. men det var helt okej.
det som jag blir så facinerad av när de boxas är att de inter lägger sig ner och dör av smärta xD de slagen jag såg var HÅRDA!!! jag skulle dött om jag fick de på mig xD de blödde lixom tillochmed näsblod och var helt snurriga i huvvet men de fortsatte iaf att boxas. IMPONERANDE.
uppvisningen var klar ungefär vid halv 2 och då drog jag och malin till bosses och käkade glass. mums ,
vi satt vid domkyrkan och solen sken för en gångs skull !!!!! :P wohoo ,
väl hemma hos mig så tittade vi på film (i det fina vädret, skandal xD)
men det var iaf mys det med . . vi såg "click" :D verkligen en snyftfilm fast samtidigt en skrattfilm . . aa svårt att förklara men den är iaf väldigt bra :P se den!

det var min dag det! och det var kul att nånting hände i mitt tråkiga liv för en gångs skull :D 

imorgon ska jag hjälpa pappa på taket och tjäna lite pengar :D wohoo ;) 

puss i ljumsken <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0