helgen

länge sen jag skrev nu, förlåt för det !
jag har ingen bra ursäkt till varför jag inte skriver här längre. jag kanske har tröttnat lite ocn en annan anledning är att jag verkligen tycker det är jättesvårt att skriva blogg. det blir lätt att man skriver "idag har jag... sen gjorde jag det... sen..." och det är hur tråkigt som hellst att läsa :P
jag måste helt enkelt lära mig skriva ordentligt! ;) haha

helgen har varit underbar, i fredags drog mamma, jag och jocke till sommarstugan för att fira mormor som fyllt år! :) kusinerna var oxå där och det gör allting mkt mkt bättre<3 :D
vi hade det trevligt och vi badade i det jättesoliga vädret, åt mormors goda mat och bara hade det allmänt underbart. jag ville inte åka hem till regnet :S men nu sitter man här vid datorn och utanför fönstret står regnet som spö i backen. bläää.

btw så har jag haft nya datorn i 5 dagar nu och jag är hur nöjd som hellst! :) jag har börjat fatta hur datorn fungerar och jag har installerat itunes så nu ÄNTLIGEN efter 4 månader så kan jag lyssna på min ipod :P
min bror har även hjälp mig att ladda hem ett nedladdningsprogram (schhh! skvallra inte till nån xD) så nu har man en massa braig musik att lyssna på oxå :D favoritlåten ju nu är helt klart nickelback - Rockstar eller Gavin Degraw - in love with a girl. lyssna på dem :)

en annan artist som jag har fått upp ögonen för är Melissa Horn, så sjuukt bra! hon sjunger svenska låtar i inte allt för högt tempo, alltså perfekt sommarmusik! älskaa :)



i helgen har man även hunnit titta på många filmer :) så jag tänkte ge dem lite betyg ;) mahaa .

what happens in vegas -
mkt bra film med bra handling. men filmen var ganska förutsägbar så hela filmens charm försann lite.  men vad gör det när ashton kutcher är snigg och filmen var bra? :)  tårvarning! :) 
John Tucker must die -  mkt bra film och inte alls förutsägbar. man satt verkligen och grubblade på hur det skulle sluta! BRAA :) men jag gillade inte slutet för det blev inte som jag hade förväntat mig, men jag antar att det är det som gör filmen så bra ;)
simpson the movie - en bra film med alla de karaktärerna som man känner igen med samma personlighet ! men själva filmen var inte så "simpsonig" om ni fattar vad jag menar. det var inte lika mkt humor som vanligt. men den var ändå väldigt bra och jag antar att det var en fördel att den inte var lika humoristisk för då är det svårt att få en bra och intressant handling.
Juno - lite halvkonstig film och inte alls som jag hade förväntat mig. den var väldigt verklig och inte alls så sagolik som jag trott. men karaktärerna var lite överdrinva och det var jobbigt att kolla på. men i helhet var det en bra film med bra budskap!
brudens bäste man - jag hade höga förväntningar på den här filmen och var rädd att bli besviken. men icke. filmen var jättebra men handlingen var ganska förutsägbar. men hey, jag är tjej och älskar sånna filmer. det är tårvarning på den här filmen oxå! :)

ska se på smällen ikväll så jag kanske skriver lite om den imorron eller så :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

På dom 3 mittersta filmerna håller jag med helt och fullt :D

på smällen är helt okej bra :)

2008-07-06 @ 20:19:19
URL: http://classethaking.blogg.se/
Postat av: Rocken.

jag visste det!

du älskar sagoslut. <3

2008-07-07 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0