shopping i regnet

Sitter här vid datorn och utanför fönstret öser regnet ner. Kan man bli mer deprimerad?
fast det där med vädret är en knepig sak, är det kallt så gnäller vi på det, är det varmt gnäller vi på det och om det är molnigt och ca 15 grader alltså nånstans i mitten på temp-skalan så är det ändå för kallt/varmt för vissa. Vädret kan liksom aldrig bli perfekt.


Dagen har varit ganska bra ändå, trots vädret. Jag och mamma drog in till stan på förmiddagen och jag köpte kläder :) jeans, 2 t-shirtar, bh, nagellack, kofta, munktröja, leggins, halsband och två linnen! Så nu är alltså jag pank ;) haha . men det är skönt att ha en nyare garderob :D


Jag kollade ju förresten på "på smällen" igår och betyget blir:
det var ju väldigt väntat vad filmen skulle handla om och det blev inga oväntade händelser en bit in i filmen heller, så egentligen var filmen ganska tråkig. Den var också 2 timmaroch 13 minuter lång och det gjorde ju inte saken bättre. Men av nån anledning var filmen ändå bra. Den var gullig och rörande och på samma gång humoristisk! Och det är bra . dock gillade jag inte slutet.  För att sammanfatta så var den helt ok bra! På en skala blir det 3 av 5 solar! haha


btw så har mitt internet varit konstigt hela dagen så vi får se om det blir mer bloggande idag, men jag antar att det är sånt som märks :P


Puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0