Ny dator

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :)
idag kom nya datorn och jag är superdupermega glad :D att nu ha en dator som inte tar upp hela skrivbordet utan har en platt skärm, är snabb och modern känns underbart! lycka på hög nivå säger jag bara :)
så ni som läser denna blogg och som även har mig som vän på bdb får ha lite överseende med att det kanske inte kommer så många bilder som är tagna av mig :P jag har nämligen inte fått in alla mina gamla bilder och musik från andra datorn än, men det kommer . jag lovar :D

iaf, idag har man varit duktig och klippt gräset. det var jävligt jobbigt kan jag lova! det var ca 25 grader plus att solen sken på mig, svettigt xD 
senare blev det att dra in till stan och träffa Rocken och Jula :D vi köpte äntligen (!) våra lasse-biljetter :D och gubben i kassan försökte lura Rocken på 350 kr xD han tog först betalt för 2 biljetter ;) men de kom snabbt på att det var för mkt :P
vi fick iaf våra biljetter och efter mkt om och men så bestämmde vi oss för att ta en fika på espresso house :) det blev färskpressad juice och  hallon- och rabarberpaj för min del :) de andra tog en iste och en smarrig kladdkaka respektive nån annan kaka xD
det var iaf trevlans tills kråkorna kom och attackerade oss xD HATA KRÅKOR, dom är ju så jävla äckliga :P bläää.
men det var iaf mys :)
efter det hade malmslättsbrudarna fotbollsträning så vi drog oss hemmåt,

väl hemma käkade man och sen kom pappa med datorn :) så här har jag suttit hela kvällen och jag lär väl även fortsätta med det ett tag till ;D haha

puss i ljumsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0