Hellström & Uggla

  
Förbandet - Laakso              Håkan Hellström                  Magnus Uggla



konsert igår.
och det var underbart! :) Hellström och Uggla var jättebra och jag skrek och hoppade tills jag var helt genomsvettig xD hur kul som hellst .
även förbandet Laakso var jättebra! i vanliga fall brukar ju förbanden vara ganska dåliga och man står mest där och väntar på att det ska ta slut så den riktiga konserten kan börja. men så var det inte igår , flera av deras låtar var jättebra och det var bra drag :)
om jag inte sagt det förresten så var jag på konserten med Juula och Rocken :) vi stod även där med folk från Juulas fotbollslag :)

det var trångt som fan vid scenen, jag höll på att bli mosad ett par gånger men jag antar att det är det som är tjusningen med konserter ;) vi stog iaf väldigt långt fram när uggla spelade (typ 2 meter ifrån scenen) och när hellström spelade stog vi lite längre bak men det var ändå långt fram (det kanske var 6 m från scenen) haha . så vi såg bra och det var hur kul som hellst! men att vara på konsert tar på krafterna så när jag, Juula och Rocken hade cyklat hem var vi vrålhungriga så vi tog fram matresterna i kylen som vi ätit tidigare på kvällen. så kl halv 1 på natten mumsade vi på pastasallad, potatissallad, kött, sallad, bröd och massa andra göttigheter medans vi lyssnade på fler Uggla-låtar i stereon :D
mys !
vi kom inte i säng förrens vid 6 imorse så vi sov lääänge. vi vaknade klockan 1 men gick inte ur sängen förrens kl 2 :P haha . det var hur skönt som hellst att bara ligga i sängarna och snacka skit sådär på "morronkvisten" :)
till frukost åt vi ingen frukost utan vi gjorde brunch istället :P haha . och det var mumsigt det med .

sötbollarna åkte hem för 1 timme sen så nu sitter jag här och ska nog snart sätta på en film. har inte lust att hitta på nått annat idag. och jag tror inte att jag hinner mer så mkt annat ändå . jag ska ju jobba imorron så det blir ju att lägga sig tidigt .
fan vad surt, jag vill inte jobba!!!

men nu ska Hojjen gå och duscha så jag skriver inte mer idag .
btw, bilderna som jag la upp här på bloggen syns inte så bra, men om ni vill se dem i större format så får ni gå in på min bdb och kika :) http://aannahooj.bilddagboken.se


puss i ljumsken <3


Kommentarer
Postat av: Rocken.

morronkvisten, xD

puss på de tjugosex och en halvtimmarna säger jag bara <3

2008-07-20 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0