gårdagen blev inte riktigt som planerat.

har inte alls mkt tid att skriva så därför blir det en snabbgenomgång av gårdagen! :P

mötte ju flickorna (rocken, emelie, anna, carro, matilda) vid steves igårkväll och tog en fika.
och det var verkligen helt underbart att se dom igen och dom var precis så som de var sist jag träffa dem :D så det var kul.
matilda är ju galen som vanligt så hon hade med sig saker och satt och spetsade hennes fanta mitt inne på steves x) hihi , hon är sööt :) men tyvärr så stack hon efter fikan "/
vi andra var glada och på topphumör så vi drog hem till jocke :) där träffade vi lite folk och umgicks. trevligt.
anna, emelie och jag drog sedan hem med halv 1 bussen :)

ikväll ska jag med familjen till kusinerna och grilla. det blir nog mys! :)


puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Trevligt var precis vad det var! :) Får vi göra om nån gång! :)<3

2008-07-12 @ 17:46:44
URL: http://www.nogg.se/carroz
Postat av: Sussie

Hej du med världens läskigaste vattenflaska!=)

Kul att ni hade trevligt. Du får höra av dig om du behöver något att dricka till dina fester eller nånstans att sova efter sammankomsterna..=) Sussies hem är allas hem=) Ses på tisdag. FÖr nu har de läskiga bacillerna börjat lämna mig!=)

2008-07-13 @ 21:24:01
Postat av: Johanna

sussie! det där tar jag som ett löfte! :P

2008-07-14 @ 21:27:50
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Postat av: Rocken.

det var helmys =D

2008-07-19 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0