förvånad

snacka om att jag blev förvånad idag när mamma och pappa sa att de läser min blogg ibland! xD HJÄLP! haha .
får man inte ha nått ifred? :P
men det var tydligren ett tag sen så jag hoppas inte att de kommer tillbaka hit och läser mina hemlisar , xD
nog om det.

jag har varit dålig på att skriva i bloggen på sistonde. vet inte vad det beror på men aa . nu kommer det ju ett inlägg igen och jag hoppas att det duger för mina trogna läsare :P

den här veckan började man sommarjobba. det var riktigt trögt måndag och tisdag !  det mesta berodde på att:
-  man var tvungen att vända tillbaka på dygnet efter 4 veckors sommarlov.
- man måste gå upp tidigt.
- jobba är jobbigt xD
- jag måste cykla och det är uppförsbackar ÖVERALLT! xD

men bortsett från det så är det ok! haha  .. gnällig? jag?
men det är fan jobbigt att jobba. men som man brukar säga: inget kneg, ingen deg.! och det stämmer vel .
men nu är det iaf helg och då ska jag inte tänka på jobb :) imorgon ska jag på Uggla&Hellström med 2 underbara personer. nämligen Rocken och Juula :D <3
vi ska ha kul kul kul :) hoppas bara att vi har vädret på våran sida för det ska tydligen bli regn imorron "/ hoppas INTE , 

men eftersom jag får fint folk hem imorron så måste jag börja städa NU . klockan börjar liksom bli mkt. hon är 22:22 :D *nån tänker på mig :D* 
så jag hinner inte skriva mer.

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Erica

för mig é det inte jobbigt att jobba :P

mina sommarjobb har varit barnvakt i sju dagar och nu kaninvakt i två veckor. Det är hur slappt som helst :P

2008-07-18 @ 22:35:47
URL: http://smirann.blogg.se/
Postat av: clara

du vet väll att när klockan är 22:22 så ska man lyfta på fötterna och pussa sina handleder ? :D

2008-07-19 @ 11:40:09
URL: http://gunghasten.blogg.se/
Postat av: Rocken.

tihii,

kul kul kul ska det bli ikväll. <3

2008-07-19 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0