ensam hemma

som rubriken avslöjar så har jag varit ensam hemma nu i tre dagar. men som tur va kom famlijen hem ikväll :D
det är skönt för stunden att vara ensam och ha huset för sig själv. men när man inser att man måste laga mat ensam, äta ensam, inte ha nån att säga godnatt till och när man ska sova, ligga där helt själv och känna sig bortlömd är det inte lika roligt längre xD
men som tur va slipper jag ju det nu när de är hemma igen :D fast dom åker nog igen på måndag "/ och då blir dom borta i 4-5 dagar  :/ menmen,. så är det när man måste stanna hemma och jobba .

idag har jag som vanligt varit på jobbet. det börjar verkligen flyta på bra nu . jag känner alla och har lärt mig hur stället funkar. så det kan nog bara bli bättre :)

det har också varit träning ikväll. som vanligt när vi tränar så kommer det inte så många. och speciellt inte nu när alla åker bort på semestern, så idag var det bara tessie och jag :P men vi körde på ändå :) vi var duktiga och körde snabbhet och kondition i 30 graders värme! guldstjärna till oss :)

imorron blir det kanske smultronstället med mammi, pappsen och brur :D <3 dvs efter jobbet förstårs.  ge mig helg nu!
nu tror jag att jag bloggat färdigt, så jag avslutar med:

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

puss på att du klarar av o jobba o slita i denna värme, som sagt, guldstjärna till dig, :)

2008-07-24 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0