<3

Det finns inte ord för att beskriva dig, men jag ska försöka.
Jag vill börja med att du har gjort så mycket för mig. Du har fått mig att orka gå vidare, det är du som får mig att gå upp varje morgon. Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag. Du har lärt mig att våga säga nej, att våga vara den man är, att insidan är viktigast, du har lärt mig så mycket. Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig och din musik. Din musik berör en på ett sätt som inget annat gör, man kan lyssna på den när man är arg, ledsen, glad, när som helst.
Du är den perfekta idolen som alla borde ha. Jag är stolt över att vara ditt fan. Du gör mitt liv så mycket bättre. Att bara se en bild på dig gör mig glad och känslan när du kommer ut på scen är obeskrivlig. Du ger mig det där pirret i magen, och ett leende på läpparna. Jag är så glad för din skull, du har kämpat och kämpat för det har och du har lyckats. Och du är, och kommer alltid vara en av mina förebilder. Du är en ljuspunkt i mitt liv, det finns inte verkliga ord för hur mycket du betyder. Jag vet verkligen inte hur jag ska kunna tacka dig, det går inte... Men tack för alla konserter, tack för alla signeringar, tack för dom bästiga dagarna i mitt liv, tack för din underbara personlighet, tack för att du är världens bästa idol och förebild, tack för att du är Danny Saucedo, tack för att du gör livet värt att leva, tack för att du finns, tack för allt <3

Kommentarer
Postat av: Rocken.

hojjen, jag blir stum.

är det någon som är ett fan av danny så är det ju du. =D <3

2008-07-11 @ 18:11:28
Postat av: Victoria

Här är ännu ett Danny-fan i så fall. Håller med om precis allt! Han e sjuuuukt underbaar. Finns ingen som ger så mkt "pirr i magen" som han. Klockrent!

DANNY<333333333333333333333333333333333333

2008-07-14 @ 08:02:35
Postat av: Hojjen

victoria, har du blogg eller bdb? :)

2008-07-14 @ 21:29:29
URL: http://aannahooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0