plugga plugga plugga


- jaa , det är allt jag gör nu förtiden. PLUGGA PLUGGA PLUGGA!!!! Jag har absolut ingen fritid. allting består utav skolarbeten och prov, har haft 3 prov den här veckan! och det är mer än vad jag klara av.
men jag får vel bita ihop och ta nya tag. vänta på bättre tider liksom.

den här veckan har varit sisådär. både bra och dålig.
i måndags var det en skitdag!!! men jag kände att jag inte orkade le och allt vara bara piss.
men efter det har det bara blivit bättre :D och idag har varit en riktigt rolig dag :D
det är tack vare 2 personer :D *inga nämda inga klämda*

"I've never had someone as good for me as you, no one like you.
so lonley before I finallt found, what I've been looking for"


sjuuuukt bra låt med en text som passar in väldigt bra på dom känslorna jag känner! :)

PUSS PÅ FOLKET <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med allt pluggande!

/Kram Sara

2008-01-17 @ 22:02:39
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se
Postat av: Lisa

Naee , va jobbigt mkt plugg du verkra ha :/
Hoppas de går bra me pluggandet duu :D:D

2008-01-17 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0