Sportlovet

tiden går grym fort när man har sportlov :O det är liksom redan lördag. ja LÖRDAG . om två dagar är det skola igen :S fy för det!
vad har jag gjort på lovet då?
joo , i måndags gjorde jag inte så mkt om jag minns rätt ;) jag tog igen mej i sängen med lite film efter den enegrikrävande resan till Romme :)
tisdagen gick åt till ungerfär samma sak xD såå skönt ska ni veta :D jag skulle behövt plugga men eftersom jag är den människa med minst diciplin i heeela världen så har jag ju skjutit upp det ! fy på mig.
onsdagen var det till att gå upp i ottan, duscha och göra mig klar för att göra staden en stund :D drog in till Ikano vid 11 och klippte mig. blev inte alls nöjd med resultatet :/ fyy , frisören klippte av hela min lugg :O HJÄLP !! så nu kommer jag att få ha hårspännen som håller upp den i 3 månaders tid så den hinner växa ut igen :O :P iaf . efter det var det att kolla lite i affärerna :) köpte en parfym, ett par jeans, linne, trosor, strumpor, BH, och stift till min penna xD haha . kul för er att veta :P med det nyklippta håret begav man sig hem för att sedan dra på 74års-kalas för farfar :D det var tråkigt men trevligt. ni vet hur släktkalas är ;) hela släkten var samlad :D alla kusiner, fastrar och farbröder var där för ovanlighetens skull. det brukar alltid vara nån som saknas. snackade dock inte så mkt med nån, jag och mina kusiner har liksom vuxit ifrån varandra. vi träffas inte så ofta. lite synd, för vi brukade ha såå kul tillsammans :) efter kalaset var det raka spåret hem för att kolla på Grey's Anatomy SSÅÅÅÅÅKLART ;D   och som vanligt så var det jättebraa .
torsdagen var ännu en dag då jag skulle plugga! gjorde jag det? NEJ  . usch jag hade verkligen ingen lust! jag pallar inte med skolan längre . ! :/ blääääääääääää. jag gjorde typ inget annat den gaden förutom att gömma mig från läxorna  xD haha . typ datorn bara :P btw, björn gustavsson fyllde år :D Grattis i efterskott :D
fredagen var ungefär som alla andra slappisdagar jag haft. förutom att på kvällen träffade jag Lisa, Malin, Bea och en stund var även Lina där :) vi gjorde inget spec, vi umgicks bara och pratade om allt mellan himmel och jord :D vi  käkade köttbullar oxå! det får vi inte glömma ! köttbullar är gott xD kvällen var mkt trevligt må jag säga! måste verkligen göras om. vi träffas way to sällan! :/ det ska det bli ändring på :D
Lördag, alltså idag, har varit UNDERBAAAAR :D den här dagen ska vi minnas... LÄNGE :D vill ni veta varför? joo , det ska jag tala om! för jag träffade underbara EMD :) fick redan på att de skulle till lkpg och det första jag gör är förstårs att sms till min "klasskompis/kompis-jag-går-och-ser-kändisar-med" oxå kallad Tiba :D hon hakade på och klockan 1 träffade jag henne utanför Ikano :) vi gick nästan direkt till statoil där grabbarna skulle ha signeringen :D  på parkeringen utanför tycker jag att en snubbe är aslik Joel (för er som inte vet vem joel är så är det en gitarrist som brukar lira med Danny). Tiba hade inte en aning om vem han var men jag försökte spana så diskret jag kunde :P jag tror det var han xD iaf . vi gick in i macken där vi får beskedet om att grabbarna är försenade. *suck* . vi väntade i 10 min och så ÄNTLIGEN kom dom :D wiiie . pulsen gick upp i 2375463656328 slag/minut och jag kunde inte sluta le :D dom grabbarna gör mig verkligen glad :D det var ca 40 pers där så kön till att få ett kort med dom flöt på väldigt snabbt, till min förtjusning :D när jag och Tiba kom fram fick vi en kram av alla grabbarna *LYCKA* efter det tog vi kortet :D jag fick dock inget kort :/ :( bara Tiba. så jag fick ta ett nytt. denna gången ensam med grabbarna, :D wihoo :D haha xD fick kortet den gången :D signerat sååklart ;) fick även deras singel "all for love" och eriks skiva signerad :D efter nån timma där var grabbarna tvugna att sticka :/ så jag och tiba drog till ikano för att hämta hennes cykel. därefter var det att kila dirket till bussen som tog mig hem till min underbara dator. xD haha . klockan 6 kom kusinerna för att kolla på mello :) dom är fortfarande här :) så jag ska när som hellst gå upp och vara lite social :) eller . jag ska gå upp NU :P så därför avslutar jag bloggen med den här dialogen som jag, Tiba och Danny hade idag:

Danny: vi är i Östergötland (han försöker härma östgötska men misslyckas totalt! ;D)
Jag: pratar jag verkligen med jättebred östgötska?? :P
Danny: näää.
Samtidigt som tiba säger: jaaaa.
sedan börjar vi disskutera olika saker som man kan säga som är typiskt östgötskt.
Danny: säg Pepparkaka! :)
Tiba och Jag: pepparkaka.
Danny: försöker återigen prata östgötska men misslyckas även denna gång xD

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D :D :D <3<3<3 I'm in love <3 för er som inte redan visste det alltså xD

btw så fyller sötbollen 22 år på måndag :D Grattis i förskott min lilla favoritpojke :D <3

här nedanför kommer lite bilder från min vecka :D

men som sagt , kusinerna väntar.
så Puss i ljumsken på er <3

image10image11image15image12image13image14

Kommentarer
Postat av: Meea

Asså, vad gjorde dom på statiol egentligen? :) HAHA :)
Faktiskt lite avis, men de pratar ja inte högt om ;)

2008-02-24 @ 16:10:27
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: Hojjen

haha , man fick ta kort med dom och så signerade dom :D
jag tror det finns fler som inte vågar erkänna ;)

2008-02-24 @ 18:40:09
Postat av: Meea

Haha jasså det säger du!
Men vafan, varför just statiol av alla jävla ställen i linköping? HAHA :)

2008-02-25 @ 16:15:55
URL: http://meeababie.webblogg.se
Postat av: Hojjen

haha , för att dom är signade av statoil att komma och göra reklam för dom typ ;)

2008-02-25 @ 16:18:27
Postat av: Meea

Hihi okej :)

2008-02-26 @ 16:07:58
URL: http://meeababie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0