plugg, cup och EMD

DÅLIG DAG!
samling 9.15 till cup. blää  , jag hatar att gå upp tidigt! speciellt på helgen! det är ju liksom då man ska sova ut och bara gör ingenting! men icke! johanna skulle upp i ottan både lördag och söndag , så var det med den sovmorgonen  :/ 
anledningen var NT-cupen i Norrköping. det var en rolig 2dagars cup om man bortser från all dötid som man fick. men med tanke på hur det gick för oss så var det värt att vänta :) vi kom på en 12e plats :D av 24 lag. det är bra för att vara BK Ljungsbros damlag ;) tihii , spelet var faltiskt mkt bra :D jag är nöjd.
 just nu känner jag att tröttheten börjar ta över i min kropp, jag vill bara sova. men får jag det? NEJ , för jag måste verlkigen plugga!! jag orkar verkligen inte . fy fan för allt pluggande !  skolan tar död på mig ! jag skojjar inte !
menmen , en ljuspunkt denna vecka är FÖRHOPPNINGSVIS tisdag :D
jag hoppas på EMD :D:D:D:D det som oroar mig är att jag inte vet tiden och platsen ! PANIK , aja , det löser sig vel , annars blir inte nått :( och jag vill verkligen träffa grabbsen :) var liksom 3 månader sen jag träffa Danny sist :/ :P
det som känns lite småjobbigt är att jag kanske isånnafall missar träningen, och att jag måste plugga !
men vafan hur ofta kommer EMD till linköping liksom?? jag skiter i allt runtomkring bara för en dag! sååååå skönt.
neej , nu har jag inte tid att sitta här längre jag måste ju som sagt va plugga! ööööösch !


"här sitter jag och baddar såren med salt, det går åt helvete med allt"


puss i ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0