...

image8

då sitter man här igen. fast jag måste egentligen plugga. :/ men JAG ORKAR INTE xD
det är såå hiimla seegt.
dagen i sig har ändå var varit ganska bra. förutom basgruppstimmen! jag får seriöst rycket på våran lärare. hon borde byta jobb. hon vet ju fan inte vad hon håller på med! ööösch. jag blir så arg!

och det blev inget EMD i tisdags :( dom skulle till nån skola som jag inte visste vilken (nu i efterhand vet jag att det var musikskolan) och för att komma in var man tvungen att vara 92a och ha biljett :/ fan  . menmen.. jag fick ju gå på en tråååkig träning istället lix, vad slår det? host *jag är inte bitter* :P

aja  , bloggen blir inte så lång idag! har ju som sagt inte tid att sitta här egentligen ;)
skriver nog mer på fredag eller i helgen :)

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

hallå xD
Du säger att jag aldrig läser din blogg men du skriver ju aldrig xD
MUPPO :P

2008-02-17 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0