efterlängtat blogginlägg?

nu kommer det efterlängtade blogginlägget från Johanna "aannahooJ, Hojjen, hanna, ohanna, johnny" Nyberg  :)

jaoo , veckan har gått grymt fort :O men det tackar man för :D skolan är just nu inte min favoritplats :/ usch, jag skulle bara vilja komma bort från allt ett tag! .
det som gör att jag ändå går upp ur sängen varje morgon är mina klasskompisar :D tack till er <3

aa, vad har jag haft för mig då eftersom jag inte bloggar?
jag har typ inte gjort så många saker men de sakerna jag gjort har jag gjort många gånger :P ex på saker jag gjort är PLUGGA och så tränade jag en gång. jaa . som ni kanske förstår så har jag pluggat röven av mig! blää . food diary, bokanalys, hälsa - intervju, sh-prov + läxor på det.
tack och lov så är det helg nu!
ikväll har jag bara tagit det lungt :D asskönt. det behövs efter den här veckan kan jag lova. har kollat på "så ska det låta", då var danny med! aww , han var såå duktig :D <3 han sjöng några gamla Idol-låtar! det blev många nostalgiska ögonblick :L *jag minns* efter den underbara timmen var det bara att slå på tv4 och där fanns ännu ett danny-program ;) nämligen Let's dance :) för danny gick det tyvärr inge bra :/ låga poäng från juryn och det bådar ju inte så gott. *minamagkänslorkännsingevidarebra* och om han åker bryter jag ihop xD seriöst, jag kommer börja lipa . kan inte rå för det. det bara kommer . men nu ska vi inte ta händelserna i förväg . vi hoppas på det bästa helt enkelt! att han får stanna kvar i tävlingen ännu en vecka! :)

imorgon ska jag träffa lite flickor från klassen och gå och käka på stan för att sedan gå på bio :) vi ska se "sweeney todd" :D jag har höga förväntningar :)
på söndag blir det första träningsmatchen :D känns... ok! har inte tränat på 3 veckor (förutom i tisdags) så vi får se hur mkt jag orkar :P matchen är kl 14.00 på rydsplanen om nån vill komma och kolla ;)
även denna helg ska jag klämma in massa plugg oxå. har Naturkunskapsredovisning på måndag :/

nu ska jag ta det lungt framför Tv:n igen :)

puss i ljumsken <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha aa jag har nördlyssnat dom XD
Kan ärligt säga att jag blivit lite smått beroende av "skönsjungande smör pojkar" :P :D

2008-03-01 @ 11:13:03
URL: http://smirann.blogg.se
Postat av: Erica

Aa smörsjungande ...blabla det e vad brorsan kallar det när han inte säger bögar XD

Haha jaså det ska man höra ^^ Får väl ta och göra det då :D

2008-03-02 @ 00:08:13
URL: http://smirann.blogg.se
Postat av: Lisa

Tyyckker synd om dej med skooolan :/
*kramarstuuuusan*
:D
jag ska mee se sweeny tooooodd nån dag :D

2008-03-02 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0